0
0
0
Indkøbskurv
0
0
Produkter filtreres til at passe
Tilføj dit køretøj
Menu

GET GP1 Evo Databoks (ECU)

Beskrivelse

Gør som verdenseliten!
David Philippaerts, Marvin Musquin, Antonio Cairoli, Chad Reed, James Stewart og Team Pro Circuit Kawasaki mm. for at nævne nogle af dem, der bruger GET produkter.
GP1 EVO er en ny programmerbar databoks (ECU), der fremstilles af GET for enkelt-cylindrede motocross cykler med brændstofindsprøjtning.

GP1 EVO er kombinationen af et brændstofkort, udviklet af GET ingeniører, for at sikre den bedste ydeevne på en standard motorcykel. Bilførere, der ikke ønsker at ændre indstillingerne i ECU, har et produkt, der allerede er
udviklet og effektiv.
Tuneren kan med yderligere programmeringstilbehør ændre på en række af indstillinger for bestemte motorer.

ECU hovedfunktioner: (tilgængelig via ekstra programmeringsværktøj)
- Indstil Indsprøjtningtider og tænding
- Indstil Omdrejningsstop
- Indstil Trottel position og indsprøjtningsfase
- Indstil Indsprøjtning og tændingsmapper i forvejen, per gear (kun med ekstra sensor)
- Indstil Quick shifter, pausetid og "time out"
- Indstil de start strategier
- Indstil alle input og output parametre
- Aux. indgange til hastighedsmåler (kræves for traction og launch kontrol)
- Indgang for map switch, så to forskellige mapper kan bruges
- CAN BUS udgang til at forbinde til datalogningssystem.

GPA- GET POWER ASSISTANCE modellen:
GET har opfundet GPA "Get power assistance", en teknologisk revolution i motocross verden, for at få højere ydeevne og gør førerens køreoplevelse lettere.

Systemet overvåger automatisk strømmen til hjulet på en dynamisk måde, dvs. det tilpasser sig til førerens kørestil og giver mulighed for bedre ydeevne, bedre retning og dermed højere sikkerhed og en højere hastighed på alle kørebaner. Takket være dette nye system, kan føreren fokusere helt på at finde den bedste balance og de bedste spor med fødderne på fodhvilerne. Det giver en højere hastighed ind og ud af svingene, på alle vejunderlag.
Bedre kontrol på meget glatte kørebaner og lettere kørsel er blandt de største fordele ved en GPA.
Førere kan på en meget enkel måde vælge GPA-indstillinger og tilpasse dem til sin egen kørestil. GPA Switch (se billede) kan justeres i realtid, mens man kører.

Sammenligning diagram:
Svingopførsel med GPA-systemet er aktiveret (det røde diagram) og GPA deaktiveret (det blå diagram). I diagrammet kan du se hastighed, trottelposition (TPS) og motorens omdrejningstal (RPM). Det viser tydeligt, at føreren tænder for gassen noget før, takket være GPA-systemet, og holder det 100% åbent gennem hele svinget, mens motoromdrejningstallet automatisk styres af GPA, for bedste ydelse og højeste hastighed.

Læs mere på GET hjemmesiden og se diagrammer over effektsving;
http://www.getdata.it/prodotti.php?idcategoria=35och idprodotto=25och lang=eng