Produktet er tilføjet i din indkøbskurv

Mine køretøjer

Luk

Tilføj et nyt køretøj

Luk

Antal produkter som matcher din søgning
/

Filter

Varemærker

Kategori

Vis kun

  • Nedsatte varer

Sorter

Sorter efter:

24MX kundeservice

Kundeservice

 

E-mail: info@24mx.dk

 

Bemærk venligst, nogle gange kan det godt tage op til et par dage før du kan se din pakke på PostNord's hjemmeside, det er fordi vi printer pakkelables før PostNord har modtaget din pakke på deres Skandinaviske sorterings-central.

Track din ordre her

 

Telefon: 89 88 41 00 (12:00 - 17:00 hverdage)

 

 

FAQ

 

1.      Hvor hurtigt leveres mine varer?

Vi leverer dagligt varer i hele Danmark og Europa. Vi gør altid vores bedste for at du får dine produkter så hurtigt som muligt! Leveringstiden er specificeret på hver enkelt vare, og varierer fra produkt til produkt. 

 

2.      Hvad indebærer laveste prisgaranti?

Vi tjekker konstant vores konkurrenters priser, for at sikre at vi kan tilbyde dig den absolut bedste pris på vores varer. Skulle du alligevel finde varen billigere andetsteds, matcher vi den, såfremt visse betingelser er overholdt. Betingelserne for vores Laveste Prisgaranti (LP), er som følger:

  1. LP gælder indenfor 14 dage efter købet
  2. LP'en er baseret på konkurrentens originale pris og gælder ikke på tilbudsvarer/kampagner
  3. Konkurrenten skal være leveringsdygtig i købslandet
  4. Du skal kunne fremvise et link til konkurrentens webside, der viser produktet og at:
    • Varen er på lager
    • Tilgængelig til omgående levering
    • Samme model/størrelse/farve osv.
  5. Gælder alle danskbaserede onlinebutikker (sider som eBay og Amazon er ikke inkluderet)
  6. LP gælder ikke 24MX/XLMOTO kampagner/Crazy Deals

 

3.      Hvad koster fragten?

Handler du for mindst 1000kr giver vi fragten. Handler du for mindre end 1000 kroner koster fragten 79kr.

 

4.      Hvordan betaler jeg?

Du kan betale med Dankort, Visa, Mastercard eller PayPal.

Kortbetaling

Betal sikkert og nemt med kreditkort. Al information krypteres med SSL så ingen udenforstående kan læse dine kontooplysninger. Kortbetaling håndteres af vores partner PayEx, som er førende aktør på området.

 

Betal via PayPal

PayPal er en betalingsservice, der ejes af ebay. PayPal har mere end 100 mio. brugere verden over. Hundredetusindvis af firmaer benytter sig af denne tjeneste, der er åben for både den private sektor såvel som erhverv. Betaling via PayPal er hurtigt og enkelt. Betalingen sker med et par krypteringer og pengene overføres straks til vores PayPal-konto. Som køber er der ingen gebyrer ved brugen af PayPal. Betaling via PayPal håndteres af vores partner PayEx, som er førende aktør på området.

 

 

5.      Har i varen på lager?

Vi har et af Danmarks største lagre af reservedele og udstyr til motocross og MC. I vores sortiment indgår produkter som lagerføres af vores leverandører samt produkter, der laves på bestilling. Du kan ved hvert produkt se hvor lang leveringstid varen har. Du er naturligvis velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker yderligere information om leveringstid.

 

6.      Hvordan ved jeg at min bestilling er nået frem til 24MX?

Når du har gennemført din bestilling sendes en ordrebekræftelse til den e-mailadresse du har angivet. Du vil også modtage en e-mail og en SMS når din pakke er sendt. I e-mailen/SMS'en vil der fremgå et sporingsnummer og et link, så du altid kan holde øje med, hvor langt din pakke er nået.

 

7.      Hvor er min pakke, hvordan kan jeg spore den?

Alle vores pakker sendes med Post Danmark. Post Danmark sender en e-mail og en SMS til dig, når pakken er sendt. I mailen/SMS'en står der et sporingsnummer og et link. Tryk på linket, indtast sporingsnummeret og se hvor din pakke befinder sig. Hvis dette ikke virker, skal du kontakte Post Danmark.

 

8.      Jeg vil bytte eller returnere en vare, hvordan gør jeg?

Vi har gjort det enkelt at bytte og returnere en vare. I din pakke findes du en returseddel, der klistres på pakken. Retursedlen er frankeret og gælder, som betaling når du afleverer pakken på posthuset. Vedlæg kvitteringen når du sender varen retur til os. Har du mistet retursedlen, kontakter du bare vores kundeservice, så sender vi en ny til dig.

Vil du bytte eller returnere en vare, der fragtes på en palle, betaler du selv fragten. Retursedlen dækker ikke leverancer på palle.

Vil du bytte en vare, tøj eller beskyttelsesudstyr:

Vi betaler omkostningerne på tur- og returfragt ved ombytning af størrelse på tøj og beskyttelsesudstyr. Gælder kun ved brug af vedlagte returseddel.

Vil du returnere en vare anvender du retursedlen. Der opkræves 79kr for returfragten, omkostninger reguleres bagefter. Har du mistet retursedlen, kontakter du bare vores kundeservice, så sender vi en ny til dig.

Hvis du IKKE anvender vores returlabel, skal pakken sendes retur til vores hovedlager i Polen som en firma pakke, da vi IKKE kan tage imod almindelige pakker på lageret. 

Hovedlagerets adresse:

PDC Logistic

Kablowa 1
70-895 Szczecin-Zalom
Poland

Vedlæg altid information med tydeligt angivet navn, ordrenummer, adresse og telefonnummer når du returnerer. Vedlæg også kvittering og et komplet bankkontonummer, når du sender varer tilbage til os.

OBS! Hvis du vælger selv at returnere pakken uden vores returlabel, kan det tage længere tid end normalt for os at modtage din returnering. Vi står ikke til ansvar for pakker, der forsvinder under fragt, hvis ikke du har anvendt vores returlabel.

 

9.      Kan jeg afbestille ?

Hvis du vil afbestille, skal du kontakte vores kundeservice på 89 88 41 00.

Er dine produkter allerede er afsendt, kan de desværre ikke afbestilles.

 

10.  Min vare vare skadet da jeg modtog den. Hvad gør jeg nu?

Når du modtager dine varer, er det vigtigt at du umiddelbart kontrollerer pakken. Skulle emballagen være skadet, bør du meddele dette til dit postkontor eller alternativt til den chauffør, som har leveret pakken. OBS! Det er vigtigt at du anmelder skaden korrekt. Sørg for at få en bekræftelse på at din levering er skadet.

Vi besigtiger hver forsendelse inden afsendelse. Skulle varerne alligevel være skadet eller fejlekspederet når det ankommer, påtager vi os omkostningerne for udbedrelse af fejlen. Hvis vi konstaterer at produktet er fejlekspederet eller skadet, bytter vi.

 

11.  Jeg har modtaget en forkert vare. Hvad gør jeg nu?

24MX besigtiger hver forsendelse inden afsendelse. Skulle produktet alligevel være skadet eller fejlekspederet når det ankommer, påtager vi os omkostningerne for udbedrelse af fejlen.

Hvis du har fået det produkt du bestilte, men har opdaget at det ikke passer, skal du kontakte os på 89 88 41 00 eller info@24mx.dk. Så aftaler vi hvordan du på nemmest får en vare, der passer.

KONTROLLÉR ALTID! Pasningen inden du monterer reservedele. Du bør altid kontrollere at varen passer som forventet. Vi tager intet ansvar for følgeskader ved montering af forkerte eller fejlleverede varer. Eventuel erstatning for forkerte eller fejlleverede varer begrænses til varens pris.

 

12.  Hvad sker der hvis min pakke går i stykker eller forsvinder under transporten?

Alle pakker sendes sporbare og forsikrede. Vi står for transporten, dvs. vi tager ansvaret hvis varen skades, eller bortkommer under transporten fra vores lager til dig. Du står for ansvaret ved en eventuel returnering.

 

13.  Hvad sker der hvis jeg nægter modtagelse, eller ikke henter min pakke på posthuset?

Hvis du ikke ønsker en pakke, som du har bestilt, skal du modtage/hente pakken og sende den direkte tilbage til os. Gør du ikke det vil du blive opkrævet et gebyr på 2x fragt prisen + 200kr i administrationsomkostninger.

 

14.  Hvad sker der hvis min pakke bliver forsinket?

Skulle der opstå leveringsforsinkelser meddeler vi dig om dette via e-mail. Du har som kunde altid ret til at hæve købsaftalen ved leveringsforsinkelser. Vi gør alt hvad der står i vores magt for at fuldføre din bestilling. Der kan forekomme tilfælde, hvor det ikke vil være muligt at fuldføre en bestilling, eksempelvis hvis vores leverandør ikke kan overholde sin aftale med os. Vi forbeholder os retten til at fraskrive os fra al erstatning til kunden gældende leveringsforsinkelser.

 

 

Ordrestatus:

 Ved hjælp af dit ordrenummer kan du spore din ordre her