0
0
0
Indkøbskurv
0
0
Produkter filtreres til at passe
Tilføj dit køretøj
Menu

HSL Holeshot Link System

Beskrivelse

HSL-Holeshot Link System! Dette er starthjælpen du behøver, nu findes start hjælpemidlet du ikke kendte tilmen som de fleste proffesionelle allerede her monteret!

Alle ved, hvor vigtig starten er, når det kommer til motocross løb! Denne del af affjedringsledet fungerer på samme måde som den forreste "Holeshot" anordning fastgjort til forgaflen / gaffelbensskyddet.
Holeshot del på forgaflen var en så stor succes, at 9 ud af 10 kørere har det monteret. Problemet med kun at have en Holeshot på forgaffelen gjorde at trykket på baghjulet forsvandt med komprimerede gaffel. En udvikling var nødvendig, og dermed blev HLS født ...
Med dette "Holeshot Link" i affjedringen, kan du også komprimere baghjulsophænget på cyklen og derved bevare baghjulstrykket, hvilket giver bedre balance, når cyklen holdes lavere, og din motor får bedre kontakt med kædehjulet da kæden strammes op, når den holdes nedtrykt, hvilket giver bedre respons.

Denne del af affjedringsledet anvendes nu af alle større GP team og AMA racere, bla:
Kawasaki Racing Team
Team CLS Kawasaki
-Bud racing
Team Honda Gariboldi racing
-HRC Honda Racing
Rinaldi-Yamaha fabrikken racing
-Kemea Yamaha racing
-DP19 Yamaha racing
Ice-One Husqvarna fabrikken racing

Let at montere! Alt nødvendigt er inkluderet. Lejer, pakninger inkluderet (nogle ændringer kan være nødvendig på affjedringsledet på visse modeller).

Lavet i EU af den højeste kvalitet 7075 aluminium og har en eloxeret finish for et flot udseende og for at modstå korrosion.
Hver kobling kan have 2x4 stk forskellige indstillinger på hvor lavt cyklen kan sænkes 0,0-30mm. Der medfølger 2 stk bolte med forskellige dybder, for hvor meget cyklen skal komprimeres.

HSL systemet kræver også at en front Holeshot er monteret.
Vælg mellem 2 stk forskellige længder på affjedringsledet, standard som original eller et lidt længere affjedringsled.
Et længere affjedringsled gør din cykel lidt lavere, normalt siger man, at 1mm forskel på affjedringsledet ændre 3mm i højden, f.eks et affjedringsled der er +2 mm længere sænker højden ved 6mm.
De længere bindinger er designet til at afstive den indledende kompression, sænke bagenden af cyklen, hvilket giver cyklen en langt mere stabil og lavere følelse, når du kommer ind i kurvor.Du vil ikke få følelsen af, at du bliver sparket i røven ud af sadlen. Kurvekørsel er som regel også forbedret sammenlignet med standard længder.

Factory look-Factory-funktion-Factory Launch

Monteringsvejledning
Trin 1: Take off the nut stopper
Trin 2: Turn the clevis around
Remark:
HSL install system must be on the right side.
Shock rebound ajustment must be on the left side